söndag 14 juni 2009

Hej!
Var som en stund sen man srkev nått. Har bara inte haft ork och tid. Har varit mycket på senaste. Inte för att de kanske är så många som följer min blogg, men de är skönt för mig att skriva av sig lite, särskillt när de snurrar runt tusen olika saker i huvudet på en...
Nu är de sommar iaf! Men här i Risön så öser de ner och är inte mer än 10 grader kanske. Gud så jävla tråkigt. Inte ens Kurt vill gå ut...
Är ensam hemma, Jocke har åkt till jobbet. Så då är allt ännu tråkigare. Har typ sovit hela dan, så är inte trött heller. Har mått så fruktansvärt dåligt på senaste. Ena stunden mår jag hur bra som hellst, andra ligger jag i sängen och de känns som om jag ska dö.
Marika har påpekat att jag varit dålig på uppdatera, så här kommer lite nyare bilder på Cleo.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar