söndag 21 juni 2009

Söndag och rökt abborre


Fy vilken stressig helg på jobbet, tror jag dör! Men den har gått bra iaf. Förutom att jag ser så dåligt att jag har blivit tvungen att böra använda mina glasögon igen, kan inte ens skriva ett sms! Igår var vi och fiskade med pappa ute i skärgården. Vi hade båten. Jag fiskade upp en rätt fin sik faktiskt och pappa och Jocke några större fina abborrar! Kurt var med och han tyckte att de var super kul att åka båt. Vart rätt så sent, typ halv 2 innan vi hade kommit oss hem så de var en tung morgon i morse på jobbet. For direkt till stallet då jag slutade idag. Hade NKE:n full i Cleos grejer! Har typ mer än hälften ännu kvar hos Anki dessutom! Måste jaga rätt på ett skåp imorgon. Tog in Cleo iaf och borstade, stoppade på myggmedel och smorde in mulen med barnolja (Lite jag skämmer bort honom alltså!)
Satt och jyra på med Zingde en sväng på kontoret om allt möjligt också, men sen var de raka spåret hem i ducken och sen ut till pappa. Vi rökte fisken vi fick igår och åt med citronsås, mjukt tunnbröd och potatis, MUMMS! riktigt gott var de kan jag lova!
Nu har karln precis åkt mot jobbet så jag är ensam med Kurt. Jätte trist när han jobbar borta på veckorna. Men han kommer hem på torsdag iaf. Ska strax lägga mig hade jag tänkt så jag orkar upp imorgon och hämta min syster.. ska till ponde från morgonen! :)
Godnatt med er! Kram Sandra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar