onsdag 24 juni 2009

Onsdag och 40 grader varmt...
Sitter på Ponde och väntar på att få åka till jobbet, lite tråkigt med så fint väder ute!
Har varit här sen kl 8. Ätit frukost här som vanligt, lite fil och flingor.
Jag och Madde har ridit ut i skogen idag! Varmt och skönt. Seriös jag var då, hade shorts och foppisar. Men skönt var de! tog se mest lugnt, skrittade och travade lite. Var så himla varmt, hästarna dör ju av värmeslag!
Imorgon kommer Jocke hem, fan va jag saknar min gogubbe ;) Längtar tills min semester, då ska jag dels sitta här på Ponde och garva åt "piiiiiip" Hehe, och dels har min karl lovat att vi ska åka och tälta, fiska och grilla någonstans. Myyyysigt ska de bli!
Ska gå pröva bröstselen på Cleo nu, Kanske uppdaterar ikväll efter jobbet.
Slutar kl 00 "Wiii" svinkul alltså.. eller så inte!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar