fredag 26 juni 2009

Fredag, jag smäller av....
Förlåt Zingde att jag inte uppdaterar, hehe! men jag har faktiskt börjat bli duktigare på de nu! :)Jobbat 10.30-20 idag! Fy faan va jobbigt. AC:n pajjade så de var typ 50 grader i grillen, höll på smälla av! Skönt var de att sluta. Faan har bara varit en snabbis till Ponde idag och gett kväll åt Malin. Har varit så himla varmt idag så Cleo fick komma in vad 15-tiden, Zingde tog in honom. Stackarn höll ju på dö i värmeslag. Han fick stå inne tills 21-tiden då jag kom till stallet för att natta, då släppte jag ut honom igen! Cleo och jag mös i hagen en dag, laddade upp nå foton på de här nedanför! han tycker om att "sola" tror jag, bara de inte är för hett!
I helgen är de "Kalixdagarna". Marnkad, lite artister osv. Inget speciellt alls om man frågar mig. Dessutom jobbar jag ju och har ingen möjlighet att gå. Hade velat fara och se Sonic Syndicate på Kirunafestivalen i helgen, men som vanligt så måste jag jobba och får inte vara ledig.
Nåja, får hoppas jag kan åka till piteå och se Dead By April iaf när dom spelar, men man ska aldrig hoppas eller se fram emot nå, de har jag då lärt mig.
Söndag ska jag vara i Grodparken och ha hand om barnridningen, får se om Cleo eller Hilda ska följa med också. Silver ska iaf. Silver brukar vara lugn som en filbuke oftast, så de blir inga problem. Men både Hilda och Cleo är ovana med mycket ståhej, och båda är svårlastade! Så de kan bli en liten sport av de hela!
Imorgon ska vi och bada jag, Ida, Oskar Jocke och Karln, för dom har lovat ännu varmare imorgon! Börjar inte försen kl 14 så jag hinner en sväng :)
Nu ska jag gå på toa och sen lägga mig. Mår inte så värst bra, men orkar inte skriva ner de nu, är så himla trött. Men dom som känner mig vet varför...
Godnatt! Kraam Sandra








1 kommentar:

  1. GUUD vad han glänser :)
    Han ser ut att ha de J*kligt bra....

    SvaraRadera