söndag 14 juni 2009

Har börjat vara på ponde rätt mycket också. Rider Silver mest. Korsning mellan shettis och fjording. Han är supercool. Red Charlie också, ett russ. men nu har marianne tagit hem honom. Gud va jag saknar honom! De hade ju börjat gå riktigt bra för oss. Visst går de bra med silver också. Vi har gjort stora framsteg tillsammans. Har till och med övervunnit min hoppskräck med honom! :) Har funderingar på att flytta Cleo till ponde också, men jag vet inte ännu. Han trivs ju så bra hos Anki. Ska vara 8 imorgon bitti på ponde med min syster, hon ska sommarjobba dära, så tänkte visa henne lite första dagen! Själv mår jag helt värdelöst ännu. Får se hur de går att jobba imorgon. Hoppas jag jobbar med Ulf eller Kim. Är grymt less på alla andra.
Gud va jag saknar Simon. De är våldsamt plågsamt alltså. Jag tror jag dör.
Ska försöka sova lite nu. Godnatt! Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar