fredag 20 februari 2009

Fredag idag..
Idag mår jag nästan helt bra! Men känner mig deppig på nått vis, har inte varit till stallet på över en vecka! Känns jätte dumt att Anki hela tiden får ta hand om Cleo så mycket nu när jag varit sjuk och jobbat så mycket! Men ändå skönt att hon alltid ställer upp! Känns ibland som att hon blir lite irriterad på mig! Ska fösöka bli frisk nu och komma upp på fötter igen och sätta igång med träningen igen, hade ju kommit så bra igång med galoppfattningarna!
Är ledig idag iaf, Jocke står vid spisen och kockar mat (Ugnsbakad potatis med vitlökssmör och stekt renkött med papparsås) GUD så gott de ska bli! Sen blir de nog bara att ta de lugnt! Brukar inte göra nå speciellt på fredagkvällar, ingen av oss dricker ju, så sitta framför tvn en stund kanske, och sen krypa ner i sängen :)
Har känt mig lite nere på sista tiden också, har känts tungt med de mesta, och kallt och jävligt har de varit ute så man har inte kunnat göra någonting! Har mest gått runt och suckat tycker jag! Jocke är också frånvarande, vi gör aldrig nått tillsammans nu för tiden och de känns jätte dåligt! Sover dåligt också, vaknar flera gånger på nätterna och har svårt att somna om! Känner mig stressad hela tiden, som att jag har hundra tusen saker att göra, men kommer aldrig till skott med någonting! Allt läggs bara på hög och blir mer och mer, och jag får en klump i magen istället! Får hoppas att de börjar kännas bättre med allt nu, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! Ha de bra alla!
YYYYYYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar