söndag 8 februari 2009

Hej Hopp!

Var ett tag sen jag skrev nu, har haft så mycket att göra, och så har jag jobbat en hel del! :(
Äntligen har vi fått snö! De har snöat rejält i ett par dagar nu. Kurt vill inte gå ut alls, han avskyr snö! Han ligger för de mesta under filten på soffan och myser.
Har klätt om min kökssoffa nu också, jätte fin blev den! Ett jättefint beige-aktigt linne tyg med vitt mönster i! Vart jätte nöjd. Känns som att jag äntligen har fått min kreativitet tillbaka! Har känt mig så himla trött och uttråkad på sistone.. Har inte haft lust med något alls! Men de känns som att de har vänt nu, känner mig full av ideér igen! Har bara ett varv kvar nu på skåpet som hänger på väggen i köket! Skönt att de snart är färdigt, för jag har massor av projekt på G!
Har satt om mina blommor också *kors i taket* ! :)
Och snart är de även dags för pelargonierna att kika fram!
Ha de bra! Kraam Sandra



före...


Efter...

Hela soffan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar