torsdag 19 februari 2009

Tjoho!
Idag känner jag mig mycket piggare, är nog bara snuvan kvar nu! Har precis kommit från stan, har varit och gjort ärenden med min mormor. Idag fick jag min 20-års present i förskott, en skoter dress + ett par skoterskor! Min mormor är den absolut bästa mormorn man kan tänka sig! Ibland får jag så dåligt samvete, för jag kan ju aldrig ge henne nått tillbaka, för jag har ju inte så mycket pengar. Men ska försöka spara så jag kan ge henne nått riktigt fint som hon vill ha! :) Jag får börja med att bjuda henne & Ingvar på en god middag iaf :) Nu ska jag åka ut till pappa en sväg och titta till kissarna! Kanske skriver sen! Kraam Sandra
YYYYYYY
Min underbara mormor. Bilden är tagen i somras då hon precis dragit upp en riktigt fin öring! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar