måndag 16 februari 2009

Hej alla!
Har inte alls varit så pigg på senaste, är super förkyld! Hosta, feber, snuvig och någon sorts ögoninflamation! :( Känns som att ja ska dö ungefär. Har bara legat inne mest hela dan. Vart en sväng till pappsen och hämtat hans bil och så. Ska ta hand om huset och katterna medans han är i USA! (Lyckans ost!) Har sett Boog&Elliot 2 och Snowbuddies nu ikväll, jätte skojjiga :)
Nu känner jag mig redo för sängen iaf, ska ta nå hostmedicin och nässpray så man kan sova en stund iaf :) USCH! Vill ju vara frisk så jag kan fara till stallet! Anki är en sån ängel som hjälper mig så mycket med Cleo då jag inte kan! Hur skulle de annars gå? :)
Nu får alla ha de så bra, och sova så gott! Kanske skriver mer imorgon! :)
Kraaaam Sandra! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar