onsdag 20 mars 2013

Hoppträningsvideo, och Lillan som provsmakar en grävmaskin!

En liten träningsvideo med Peter och Lillan. Världens underbaraste pojkvän hade jag som filmade :) Lillan var sååå duktig, med tanke på att hon knappt brukar lyfta på fötterna ibland! Peter han var som vanligt en riktig klippa. Jag är så stolt över mina änglar!








Idag red jag förövrigt ut i skogen med Lillan. Första gången sen i december typ, helt underbart var det! Hon skötte sig faktiskt väldigt bra och hon var oerhört pigg måste jag säga. Rejält svettig efter en två timmars tur. Det blev lite växlande tempo, mest trav. Hon längde såå fint och gick hur fantastiskt som helst. I galoppen flammsade hon mest, var med i luften och bockade än vad hon jobbade. Men kul var det :) På hemvägen så red vi förbi en grävmaskin, UNDER armen till skopan red vi, och sen så slickade hon lite på den och försökte klia sig mot den ;) Hon har lite lustiga ideer för sig min gumma, men det är så det ska vara när man är fullblod och fyra år ;)  Ska försöka hinna ut imorgon också före jobbet!

Igårkväll fick jag äntligen tummen ur och smörjde in och tvättade alla mina träns! Blir som nya hela bunten :)







Hittade bilder på Lillans mamma, Lady captain :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar