torsdag 17 september 2009

Torsdag...
Karln hemma idag, skönt! Har ätit på china med pappa idag, biff med sås och ris! Gott som F-N!
Suttit och kikat lite på resemål, jag vill ju rida i fjällen på islandshästar, bo i lappkåta och äta riktig vildmarksmat! :D Men jocke och pappa var inte så värst sugna på min idé ;D
Har varit på kalas till oskar idag, han fyllde 5! han fick 2 leksaksbilar. for till ryssbält sen, ornade upp lite där, och sen hem och käkade med pappa som sagt, nu har Jocke precis duschat, ska gå slå igång en film! Ledig resten av veckan, FAAAN så skönt! Vart inge ridning idag, men imorgon! Tänkte släpa med mig ida också! Hon behöver koppla av lite :) Lite bilder på Ella kommer nedan! Amanda, om du läser min blogg så ville jag berätta att hon har de jätte bra och hon rids och hålls igång! Jätte nöjd är jag! Hoppas du har hittat dig en ny häst och är nöjd! Hör gärna av dig så jag kan besöka eran blogg också! KRAM! :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar