onsdag 30 september 2009

På Jobbet...
Hmm, vad ska jag skriva nu ?? Har jätte tråkigt, är lugnt som fan. Dunkar Pink - I'ts all your fault. Den är super.. Får mig att tänka tillbaka på alla fina minnen *tår*
Imorgon har jag och Mari planerat långtur. Efter kl 14 då hon slutar skolan :) De blir nog på Tula och Ella, sen ska jag plåga cleo med lite dressyr.. :D Efter de ska jag och pappa och handla i haparanda. Beställde lite smått och gott till Kurt igår, frågan är om jag har råd att ta ut de då de kommer.. Har aldrig några pengar över.. skulle vilja köpa så mycket till mig själv också, men alla pengar går till mina underbara hästar, eller till kurt.. :) Nåja, de är de värt!
Måste planera lite julklappar och presenter nu också.. Vet iaf PRECIS vad mamma ska få, och ja tror jag vet vad pappa ska få. Men jag vet definitivt va ANKI ska få! :D
Haha, lite tjorvigt :P Måste fundera ut resten.
Saknar Joacim, han kommer hem imorgon hoppas jag. Kanske drar till Luleå imorgon och har romantisk dejt med Pilla :P Hehe, tänkte på bio och se Flickan som lekte med elden.
ÄLSKADE första filmen "Män som hatar kvinnor" super bra alltså..
Längtar efter Ellas nya sadel! Ska bli super att få en sadel som passar riktigt bra!
Just nu rider jag barbacka, går ju bra de också! :) Ska hoppa på fredag har jag bestämt! Min eget byggda terräng bana (Syster hjälpte också)
Ska gå göra nå nytta nu.. :D¨
KRAAAAM







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar