söndag 13 september 2009

Söndag, helt död...
Igår natt gick de riktigt bra att jobba! Bättre än förväntat! :D Lugn kväll ändå..
Engman hjälpte Josse att städa, kanske inte gick så jätte bra, men han fick väl godkänt iaf! :) Sen spydde han på min bil, mindre kul. arg som ett bi blev jag! så ja tror han vart ledsen på mig :P
Sen kom jag, Josse och Anton på att vi skulle åka till haparanda och köpa korv, så då gjorde vi de. Gud så trevligt vi hade, pratade mens och plasttuttar, Anton tyckte de var SÅ spännande att lyssna! ;D Efter de så for vi hem hela bunten, klockan var kanske halv 7 då jag kom hem. Har sovit till kl 14 idag.. SHIT alltså va jag var trött! Helt död var jag. Nu sitter jag och ser på när min söta gubbe lagar kyckling och ris. Han åker till Arvidsjaur ikväll så jag blir hemma själv hela veckan! Hehe, kanske våldgästar hos dig Anki... ? ;D
Snart målat färdigt, här kommer lite färska bilder...
Har tyvär inte knäppt nå bilder före jag målat, men de var mörkblått och gallret var rostigt...














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar