lördag 12 september 2009





Lördag

Laddar för en natt på fra, ska jobba med josse så vi kommer köra så de ryker, hehe, fast ryker gör de ju ändå! :P Har varit med syster och Piggy och knäppt lite höstbilder, sen målade vi i stallet! Har målat nästan nästan färdigt! Har målat de ljusblåa nu, jätte gulligt vart de. Lite finslipning i kanter och de! Sen är de typ färdigt. lite mera vitt här och var, och svartmåla beslagen (N-ordet vill jag lova). Snart skiter jag i och måla dom och köper nya istället :D Fast dom kostar dock 179 kr STYCK och jag behöver 4, så NÄÄÄÄ! :D

Piggy får se till att fixa stalldörrarna på måndag! Nu är jag i renoverartagen alltså!

synd att man inte har så mycket pengar, måste ju måla och tapetsera hemma också. Var in hos Vikens mamma idag och fick lite inspiration om hur jag ska göra, fick en superidé, men den kan jag inte avslöjja ännu! ;) Sen har jag tagit inspiraton från min underbara mamma! de här kan bli bra tror jag, bara jag får tummen ur R-HÅLET och gör någon någon gång!

Joacim jag ÄLSKAR DIG

Ida har förresten provkört min bil idag, de gick ju superbra efter en stund!

Nu dags att jobba! HEJSVEJS!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar