onsdag 23 september 2009

Härliga höst!


Idag har jag varit hos mamma mest hela dagen! Har hjälpts åt att städa lite i förrådet och så.
Mormor bjöd på pizza idag, GUD SÅ GOTT!
Har varit och plockat kottar till dekoration idag vid filipsborg. Jag, mamma och Simon.
Åt middag, mjölkstuvade makaroner och korv, hos mamma, sen for jag hem, då kom pernilla förbi och lånade datorn. Sen ringde Anton och ville att jag skulle komma ner på stan, så då for jag och pernilla ner en sväng, OCH DÅ, kom vi på att vi skulle hyra film :P Så vi hyrde bröllopsduellen, köpte ostbågar och trocadero :D Helt okej film!
Nu blir de sova, saknar min Karl! Tur han kommer hem snart, känns som om jag varit utan honom ett helt år eller nått! Usch...
Godnatt mer er!
Kraaam Sandra



Ella



Tula





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar