torsdag 26 maj 2011

Oscar Isaksson

Vill bara säga till dig vilken underbar vän du är. Du finns alltid där när jag behöver dig, och vad de än är så kan jag alltid prata med dig om allt. Har aldrig haft en bättre vän, och såna som dig hittar man absolut inte var som hellst. Du gör mig glad, har alltid kul när jag är med dig. Du ställer alltid upp för mig och hjälper mig alltid med olika saker, till och med att diska! Vi gillar samma saker, och delar de mesta tillsammans. Vi kanske inte riktigt alltid har samma åsikter, men vi löser de alltid! När jag surar på dig, vill jag bara att du ska veta att de är för ditt eget bästa, vill ju inte förlora dig! Och jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig också, när som hellst! Jag älskar dig och du är min absolut bästaste bästa vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar