lördag 28 maj 2011

Inget ändrar de som varit..

De som är de är, och de som har varit de har varit och
går absolut inte att ändra på. De ända du kan påverka är framtiden. Men ibland så påverkar de som varit framtiden, och i mitt fall är de så. Jag önskar att jag sluppit genomlida allt de mörka, sluppit vara med om saker som man bara vill glömma, och jag önskar framför allt såren som jag har från mitt förflutna skulle läka någon gång. Dom kanske gör de, vad vet jag. Än så länge blöder dom av ångest, ibland ångest över att jag fortfarande andas. Jag fortsätter alltid att kämpa, trots motvinden. Ska de någonsin ta slut, de är frågan. Och varför dyker de hela tiden upp sånt som får mig att falla ännu längre ner ?
Ser ni inte att min själ plågas, jag kämpar för att överleva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar