tisdag 10 maj 2011

De här skriver jag till dig


Jag har aldrig känt såhär förut, aldrig någonsin.

Du behöver bara se på mig, så smälter jag.

Du får mig alltid att le. Jag vet inte hur du bär dig åt, men du gör de.

När du rör mig känns de som att tiden stannar, då finns bara vi.

Vi passar så bra tillsammans du och jag, vi kompleterar varandra. Att hitta någon att dela sitt liv med är som att bygga pussel, bitarna måste passa exakt. Gör dom inte de så stämmer ingenting.
Du och jag, vi är som skapta för varandra, precis som ett pussel..
Hela mitt liv har du funnits där så nära, men ändå så långt borta. Nu vill jag aldrig vara utan dig.

Jag vill somna vid din sida, och vakna vid din sida. Jag vill dela allt, bra saker, och dåliga saker. Du bara dök upp i mitt liv då jag trodde att allt var förlorat. Du väckte så starka känslor inom mig, och dom stannar och växer ännu mer!

Du gör min dag, varje dag.

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket. De ska alltid vara du och jag, tills döden skiljer oss åt..

Hitta inte någon att leva med, hitta någon du inte kan leva utan.

De har jag gjort



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar