lördag 12 maj 2012

En underbar kväll i maj


Idag tänker jag för ovanlighetens skull skriva om vilken underbar dag jag har haft. Jonas drar med mig på äventyr upp till Kukkolaforsen med Emilsarna och Elina, helt fantastiskt kul. Det blev grillning och sen hemfärd. Efter Det drog jag en powernap för att sen bege mig ut i skogen med Emil. Det ar helt otroligt härligt, och roligt! Tindra satte av och spårade efter en ren, en alldeles vit. Hon kom dock tillbaka då vi ropade tillbaka henne. För skojs skull så prövade vi om hon fick upp spåret på den igen, och jo minsann! Med Emil bakom kopplet lyckades min duktiga flicka få upp spåret på den. Jakthund nästa ? ;) Har iaf haft en helt otroligt underbar dag med folk jag älskar! Njuut av lite bilder.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar