måndag 16 november 2009

Värdelös måndag..




Jaha, då var de måndag igen. Helt värdelös dag idag också. Fick sluta tidigare på jobbet idag, skönt som fan efter en 7 dagars vecka... Mår inte alls bra. Deppig som aldrig förr. Vet inte vad jag ska göra alls, med nått! Jag städar och städar och försöker ha fint hemma, men de är ingen ide, ska aldrig mer städa, diska, tvätta, vatnna blommorna osv.. nu skiter jag i allt. Jag älskar att pyssla hemma, pynta och göra fint. Särskillt nu inför advent och så. Men jag har ingen ork, ingen lust. De är ingen ide för de bara rivs ut och stökas ner.. hur fint man än ha gjort. De tar jävligt på krafterna. Min gokurt ligger här i mattes famn och försöker trösta mig med lite pussar. Vad vore jag utan min hund och mina hästar? Hela tiden gråter jag. Tommstirrar bara på ingenting, med tårarna rullande ner för kinderna. jag orkar inge mer.
Jag vill inte ha de såhär nå mer. Dumma grejer snurrar i mitt huvud!
Jag dödar mig själv inifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar