lördag 14 november 2009

En värdelös lördag.



Ja, blir de någon underbar jul i år ?
Jag tror knappast de. Min motivation till saker är i botten.
Att städa hemma är som att städa på ett dagis. 4 sekunder så har någon rivit ut allt igen.
kläder överallt, tvättstugan överfull, disk och skräp överallt och halvrenoverat i 3 rum...
Skitkul! är så less så less på allt. Jag vill ha fint till advent, och färdiglagt golvet och de i "mitt" rum, men de lär ju knappast hända. Får ingen hjälp heller. Just nu har jag så ont i armen att jag vill gråta, fick andra dosen av vaccinet igår. Ajajaj... Vill ut och rida, men jobbar... Ända dan jag varit ledig i veckan är onsdag, och då rantade jag och Anki iväg på annat, Vi skyller på Nicke! :) Om han inte skulle ha tigggt skjuts till kalix hade vi faktiskt tagit oss ut och rida! ;) Nästa gång jag är ledig igen är på tisdag.. SUCK!
Ska kika runt lite på hingstar nu... ;) Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar