söndag 1 november 2009

Söndag




Herregud! Jag trodde aldrig att kvällen/natten skulle ta slut igår.... De var den absolut värsta natten jag varit med om. Fan va jävla mycket svin ÖVERALLT! Och Ulf var absolut inte i form stackarn, bra kämpat! Nu har man då genomlidit ALLT. Jag vart till och med bortrövad! :P
Nåja, var hemma kring halv 7 iaf, sov bara till 9 typ :S Sen for jag och skjutsade Jocke till Hugo, för han skulle hjälpa Marcus och grilla hamburgare på deras 40 års-jubileum. Efter, for jag vidare till sporthallen med min Kusin Madde och såg innebandy! Anton, Håkansson osv spelade mot Notviken. Dom vann med 7-3. Fan va härligt de kändes att vara ute bland folk igen, att göra nått typ. Ett socialt liv. Saknar gamla tider faktiskt. Att göra saker med kompisar, bada, fika, se film och såna grejer. Har inte kvar nå gamla vänner alls. Dom finns i de förflutna. Pratar tex aldrig med någon från min gamla klass. Vi hälsar inte ens om vi möter varandra. Nä, man är en totalt främmande människa. Känner att de bör hända lite grejer i mitt liv snart. Är väldigt uttråkad. Måste kanske visa mig ute lite mer bland folk. Men jag jobbar ju så mycket, och så har jag hästarna. Jobbar nu till exempel. Men ändå trivs jag rätt bra med mitt lugna liv. De hade bara kunnat innehålla lite mer spänning så att säga. Nåja... Nu ska jag diska och städa här på jobbet :) Ha de bra! Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar