tisdag 10 november 2009

Tisdag

Hej alla! idag har jag haft en helt okej dag! :) Varit med syster på förmiddagen. Vi var till stallet, och hon följde med mig till stallet och gick bredvid mig medans jag red! Hon tog lite bilder också. Hade med mig Kurt och Easy. Dom tyckte de var skiitskoj att vara ute och springa! :) Nu när de kommit snö och allt! Sen for man till jobbet, började 4! Har haft en svin lugn kväll! Jobbade med våran nya praktikant ett tag, de gick ganska bra! En stund innan stängning började jag må rätt konstigt, typ som om jag mådde illa, fast ändå inte.. :S Fast nu mår jag bra! :) Ska gå krypa ner i sängen nu, är ledig imorgon! Enda dan på hela veckan... Så ska passa på att sova lite extra, och vara i stallet, och fara till Ikea, och städa.... OCH umgås med mamma... OCH fika med Josse! :-D De vart inte så mycket vila med andra ord, får ju stiga upp kl 5 om jag ska hinna med allt :D
Natti natti! KRAAM



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar