torsdag 23 juni 2011

Min ängel



Underbara du, tack för att du finns. De finns dagar då jag absolut inte orkar göra någonting, dagar då jag känner för att sluta andas helt. De är då du finns där och håller mig kvar här. Fast allting är helt upp och ner och ut och in så vet jag att du älskar mig, och jag älskar dig. Du kom som en ängel från ovan, rakt ner till mig. Jag föll direkt. Jag lovar, du har vingar! Fast dom inte syns. Sättet du ser på mig, rör vid mig är så fruktansvärt underbart. De pirrar i hela kroppen och jag blr alldeles varm inombords. Jag tänker på dig varje sekund, har försökt att tänka bort dig en stund, men likförbannat förblir du kvar. De bästa jag vet är att hålla om dig, känna din kropp emot min. Du är den mysigaste som finns, min fina underbara älskling. Jag vill dela allt med dig, jag vill kunna ställa upp för dig med allt, vara alltid vid din sida. Vill verkligen kunna visa för dig att de är dig jag älskar, ingen annan. Med dig känner jag mig trygg och lugn, kan slappna av och vara mig själv när jag är med dig, och vill att du ska kunna känna likadant. Vid din sida är jag orädd och stark, utan dig känner jag mig som ingen alls. Jag älskar tanken att få ligga och hålla om dig en hel natt, verkligen. Finns inget jag hellre vill än att de ska vara så. Vill vakna upp, och de första jag ska se på morgonen är du, som ligger tätt intill mig. Ett perfekt avslut på en underbar dag är att få bädda ner sig i sängen, tillsammans, hålla om varandra. Jag vill ha dig här, alltid. Jag älskar att hålla din hand, älskar att säga att jag älskar dig. Vill vara ett självklart val för dig, likaså du ska vara ett självklart val för mig. Vill vara en del av din framtid, och dela allt med dig. Vad de än gäller. Du ska veta att för dig gör jag allt, men de vet du redan vid de här laget. Jag offrar verkligen allt för att bevisa att jag verkligen älskar dig, och att jag är en bra människa. Och göra mig av med min älskade merca var inte lätt, blir alldeles tårögd. De kan verka töntigt, men de är bland de svåraste jag gjort någonsin. De är faktiskt så att du är den mest underbara människa jag träffat, helt unik. Du är min skatt, de dyrbaraste jag har. Jag älskar dig mest av allt, och jag släpper dig inte. Du är världens finaste, min ängel. Med dig vill jag leva och bli gammal! Med dig vill jag möta världen, för med dig vid min sida är jag hel, vi är perfekta, och DU är perfekt. Jag skulle kunna skriva om oss hur mycket som hellst, men min säng ropar på mig. Jag önskar de var du, önskar du låg där och väntade på mig. Jag älskar dig min ängel. Du&Jag tills döden skiljer oss åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar