fredag 17 juni 2011

JAG HAR VERKLIGEN FÖRSÖKT... Med allt! Jag har till och med gjort något som ni alldrig trodde jag skulle göra, nämligen sålt min bil. Min älskade bil.. Om ni bara visste hur tungt de var för mig. De finns 2 saker jag älskar i mitt liv, de är min bil och de andra får jag inte tala om. Men de känns helt tomt nu. Finns inget kvar. Bara tårarna som rinner, och saknaden. De river i mitt bröst. Jag sitter bara här hemma, jag går inte ut. Jag väntar bara på att du ska komma hit, men du gör inte de. Jag har försökt bevisa för dig vem jag är, vad jag vill och hur jag haft de. Jag vill inte ens gå till parkeringen för min älskade merca finns inte där. Men som sagt, allt för dig. De var länge sen jag var riktigt kär, har glömt hur de känns. Hur de känns att alltid ha någon där, någon som älskar en. Jag vill vara én del av någons liv, ett självklart val. Orkar inte tjata eller gnälla om allt. Vill bara ha dig här, alltid.. Men nu är de så att jag är kär. Jag älskar dig, bara dig. Jag har aldrig känt så här, inte för någon. Vill vara med dig, alltid.. Och för er som undrar varför jag har skrivit de jag gjort i min tatuering, trots att jag inte haft någon tur i kärlek, så kan jag säga såhär: Jag tror på den fortfarande, trots att allt är skit.. I tatueringen står de "Amor vincit omnia, nemo nisi mors" De betyder "Kärleken övervinner allt, inget utom döden skilljer oss åt"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar