torsdag 9 december 2010

Torsdag 9 December


Då var allting fixat. Arbetsgivarintyg,
sjukintyg och papperen på allt annat. Nu är de bara att vänta på pengarna. Hoppas de kommer fort som fan så jag får betalt de sista räkningarna och kanske eventuellt köpa någon julklapp. Är ju 3dje advent på söndag. Hoppas jag och Simon har råd att hitta på nått kul nästa helg om vi hunnit få pengar. Skulle kännas så kul att hitta på nått speciellt bara vi 2! Ut och äta, bio, bada eller ja, vad som hellst! Den här helgen blir de inget speciellt. Umgås med Frida, vara hos Anton ett tag och kanske stan en sväng. Någon av dagarna blir de hjälpa Mari fixa i sovrummet, mutade älskling med lite TV-spel ;) Ska bli kul hjälpa henne faktiskt! Var länge sen vi hittade på nå galenskap tillsammans!
Va finns de mer att berätta? hmm... Jo föröker få iväg Ellinore på någon sett. Har inte råd med KRF nå mer, men hittar ingen annan stallplats! Känns som att KRF inte är nått för mig. Visst, jag trivs verkligen super, och alla människor där är super att ha och göra med ! Men jag är inte så intresserad av att träna och rida superseriöst, jag nöjer mig mer än nog av att bara luffsa omkring i skogen, nått lättare pass på en äng kanske, och nått litet skutt på min egen byggda terrängbana, dock var den hos Anki! Nåväl. dags att vara ärlig! (Hoppas Anki läser de här, för jag menar de verkligen) Saknar verkligen dig! Kändes så bra att komma till stallet och hästarna. Så lugnt och stillsamt! De var precis som att komma hem.. De var kravlöst, allt funkade så himla bra. Hästarna trivdes minst lika bra som jag! Vi gjorde massor av kul tillsammans, inte bara hästarna. Du var verkligen en supervän! Jag kunde prata om allt med dig, du förstod mig på alla sätt. Är verkligen ledsen över att de blev som de blev! Ber om ursäkt för allt. Skulle jag kunna skulle jag göra allt ogjort, förlåt mig för allt som varit. Skulle de bara gå så skulle jag ta Ella till dig. Hos dig trivdes jag på riktigt, de ända stället jag gjort de på! Jag skulle aldrig flyttat från dig. Hade jag inte gjort de hade de aldrig gått som de gått för Cleo. Förlåter aldrig mig själv för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar