tisdag 14 december 2010

Brrrr....

Vinter och kallt, -20 och ännu kallare bil! Hunden vill inte ens gå ut, så han bajsar under köksbordet istället.... Väldigt kul! Händelserik dag annars. Vaknade på morgonen, kände absolut ingenting. Jag var varken ledsen eller glad. Dagen gick sakta framåt, tillslut var jag ledsen iaf. Men éfter lite bullens hos Simons mormor gick de över till mitt vanliga humör, dvs lite allt möjligt. Sen blev de Töre, ISJÄVLA KALLT OM FÖTTERNA! Min bil gillar inte alls då de är kallt, nog hemsk att de endast kommer varmlut ur utblåsen på passagerar sidan! God middag hemma iaf, gräddstuvad renskav med potatis! MUMS!
Sedan julshow med mamma ihopp om att få se/höra min underbara syster spela piano, men när vi väl suttit där och väntat på att de skulle bli hennes tur, så visade de sig att hon hade ändrat sig, och inte ville spela! Mycket synd.. Nu Sitter Linn i vårat kök och tjatar på att jag ska komma och spela Chicago, så nu måste jag gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar