torsdag 23 juli 2009

Torsdag!
Har tillbringat veckan i Vitvattnet/Bodträsk. Har varit så himla dålig! Har haft jätte hög feber och kraftig muskelvärk i perioder. Mellan de har jag mått hur bra som hellst, orkade till och med fara med Julia och bada med Mariannes hästar Tor och Rosie. De var jätte mysigt! :)
Men igår vart jag så dålig så jag var tvungen åka in till akuten. Kändes som att någon hugg mig med en kniv i ryggen då jag andades, fick nästan inte någon luft alls! Jag fick göra lungröntgen och ultraljud, sen lämna massor av blodprover. Visade sig vara en infektion som påverkar musklerna runt lungorna. Har ont idag också, men de är betydligt bättre nu! har lyckats få i mig nå mat också, har inte ätit på ca 3 dagar. Jocke har kommit hem nu också så nu kan han hjälpa mig. Ska försöka mig på att duscha också. Var en stund sen de med ;) Övik och Julia har varit så otroligt underbara och ställt upp för mig i veckan! är så otroligt glad och tacksam över de! <3
Julia, är så glad över att ha en vän som du! En sån vän som du hittar man sällan!
Älskar dig gumman! Puss&Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar