torsdag 16 juli 2009

Torsdag
Näst sista dagen på läger 2, har varit lite dålig på uppdatera (HAHA förlåt Zingde)
Har varit en väldigt lugn vecka, tjejerna är så blyga! Men de går väldigt bra iaf! Sitter för tillfället vid Pondes dator så har inte så mycket bilder att ladda upp, dom är på min bärbara dator, så jag får väl göra de sen! :) Förövrigt var jag till läkaren i måndags, Annika följde med mig för jag ville inte vara själv. Har som sagt inte mått så bra på senaste. Men nu är de bekräftat, jag är sjuk och måste äta medicin! Sjukskriven en månad till att börja med. Känns skönt ändå, kanske min klump i bröstkorgen försvinner. Allt känns så himla tungt just nu. Hade jag inte farit till läkaren i måndags hade jag nog inte klarat så länge till utan att bryta ihop helt.
Nu ska jag gå hjälpa Anki med grisarna! Uppdaterar från min dator senare.
Bilderna nedanför har Jenny från första lägret knäppt på mig och silver.. :)
Kraam Sandra












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar