fredag 10 juli 2009

Fredag, slut på första lägret!
Pust, de har varit en hektisk vecka, eller hur de nu heter och stavas! :D Första lägret är över, och de gick suveränt! Ungarna trivdes jätte bra och dom har nog haft jätte kul!
Lite spökande, och en och annan avfallning! :D Lite jobbigt har de ju såklart varit, särskillt för Julia som är den som haft alla lektioner och försökt lära dom saker! Jag har varit lite alltiallo! :D
Nåväl, nästa vecka börjar läger nr 2! men då är de bara 4 ungar :D
Cleo har skött sig jätte bra, dom har både travat och galopperat på honom! *stolt*
Förövrigt ligger jag på soffan nu, trött och hungrig. Ska till nyborg snart och grilla. Får se om jag överlever kvällen utan ångest. Mår verkligen dålig. Får se vad doktorn säger på måndag....
TACK MARIANNE för att du ställer upp så mycket för mig och som stöttar mig!
Tack ni andra också, ni är verkligen guld värda! <3
Här kommer lite trevliga lägerbilder!
Hej så länge! Kraaam


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar