fredag 17 juli 2009

fredag
Slut på läger 2! fast jobbigt har de som sagt inte varit, jätte lugna och trevliga tjejjer! :) Och bra utvärderingar fick vi! :) Cleo har skött sig jätte bra de här lägret också, känns jätte bra! Bara vi får fortsätta vara kvar på Ponde också. Trivs så bra! Övik har vattkoppar förövrigt (HAHAHA, förlåt) :D Ikväll har jag mått riktigt dålig, har varit hos min lillebror på 2 årskalas! Han fick sig en leksakstraktor med släp och han vart jätte glad! Men jag orkade mest bara ligga på soffan, kände att tårarna var påväg hela tiden! hade någon slags ångest attack, tungt att andas, hjärtklappning och yrsel. Har tappat matlusten helt också. Jag kan vara jätte hungrig, men ändå inte få i mig nått! Mormor var så snäll och handlade mat till mig och jag fick en liten slant av henne också! <3>
Försöker klämma i mig lite mat nu som jocke lagat, ska lägga mig sen! laddar upp nå bilder från lägret imorgon, orkar inte nu! Godnatt! Kraaam Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar