onsdag 1 juli 2009

Onsdag, mitt i natten...
Kan inte sova, ligger och lyssnar på musik och messar med Jonas. De är så jävla varmt så jag var tvungen att stoppa igång AC:n en stund! Har varit med Pernilla en stund ikväll, va pratade en massa, lyssnade på musik och gled runt stan! Skönt som fan att bara slappa och göra ingenting egentligen. Är länge sen jag pratat eller umgåtts med henne, har ju saknat hon, och nalle!
ska upp till Ponde som valigt imorgon bitti, Fan va jag trivs där alltså! Känns som mitt andra hem.
Allvarligt vet jag inte vad jag ska göra av mitt liv, allt känns fel. Jag vet kanske inte egentligen vad de är jag vill. Känner mig ensam, i tvåsamheten. De är nog de värsta. De är inte att han jobbar borta, utan de är andra saker. All närhet är typ borta. Någon kram och puss då och då, men mer är så är de aldrig. Men han kan sitta och titta på porrfilm, med MIN dator och köpa porr till mobilen, med MITT abonnemang. Givetvis raderas alltid "tidigare" så han TROR att jag inte ska få reda på de, men jag är inte dum, de lagras på ett annat ställe. Och om han även raderat där så finns de hur som hellst kvar i en kopierad likadan mapp med LÖSENORD, så där kan han inte radera. Porr är så jävla äckligt, särskillt när 16 åringar suger av 45 åringar medans 45:åringen håller i kameran och filmar! (You know...) Frågar man mig är de rätt så jävla pedofilvarning om man tänder på sånt!!? Har man en flickvän så sitter man inte och runkar till sånt, eller porr/andra över huvudtaget!
Han skulle bara veta hur kränkt man känner sig. Hur satans ful och värdelös jag känner mig just nu. Särskillt när han knappt petar i mig. Jag duger inte, och de är uppenbart! Varje kväll då jag ska sova, motar de att klä av sig, för jag vill inte visa mig själv. Jag hatar åsynen av mig själv, finns ingenting jag har som är snyggt. Allt är totalt meningslöst och äckligt. Jag vill inte klä av mig eller visa mig naken då han ser heller, för jag skäms! de är ju inte en sån som mig han vill se på. Mina bröst är knappt befintliga, min röv är för stor och min mage för fet, ändå har jag lyckats gå ner 9 kg genom att svälta mig själv. Väger nu endast 45,2 kg. jag platsar inte in i hans värld känns de som, hur ja än gör så är jag ändå fulast i världen. Jag har sparat ut till min normala hårfärg för att kunna göra de ljust, men jag vill inte vara blond nå mer. Ska göra de lila eller någon annan skum färg, bara för att. Klippt mig har jag också gjort.
Är de någon som kan förstå hur jag känner??
Ouppskattad och meningslös. Jag orkar varken städa eller äta. Känns omotiverat och fel.
Önskar ibland att livet vore slut här, för jag orkar verkligen inte nå mer snart, och detta är inte första gången, utan säkert 10:onde.. tårarna bara rinner just nu. vad ska jag göra?
Visst, alla har sina fel och brister. Ingen är perfekt. Men har de redan hänt en gång, och han vet hur jag känner, så ska de inte upprepas igen tycker jag. Jag vet inte vad jag vill nå mer. Men en sak vill jag då inte iaf, och de är att ha en karl som hellre sitter och runkar framför datorn eller telefon, men aldrig rör mig.
Alla mina goda vänner, ni som alltid finns där. Är jag konstig och frånvarande. Då vet ni varför, och vad jag tänker på. Tack för att ni finns där för mig! <3
Godnatt

2 kommentarer:

  1. Ge Inte upp, gumman! Ta ett rejält snack med honom, å berätta exakt vad du känner! Känner igen en del av de du skrivit, å de är absolut inte kul. De blir ofta lite si och så när man varit i ett förhållande i några år, de är inte som den första tiden, när man är så nykära å kan inte vara borta ifrån varandra.
    Men pratar man igen allt, så brukar de lösa sig, men håller du de inom dig, så grublar man hela tiden, å tillslut så exploderar man.
    Men vad som gäller porren, så är de ju studerat att killar tänker på sex var 5:e minut, så du måste fäörstå att dom har mycket att tänka på, ha ha:D.

    Som man säger, killar är svin, men de är tur att vi tjejer ät så galna i djur! Och älskar dom för de dom är!

    Kram på dig=)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för ditt visade intresse! Ska tänka på de du skrev, och du har rätt. De är bara dumt att hålla de inom sig, då mår man bara ännu sämre! de är ju inte första gången de här heller, förra gången var de kontaktannonser på sexsidor.... Känner mig så J*VLA dålig i han ögon. Särskillt eftersom vi inte haft sex sen i oktober förra året. De kommer inte hålla om de ska vara såhär heller. Men varje gång jag tar upp nått eller säger att vi måste prata, bortförklarar han sig bara och säger att vi tar de sen! Han gör mig galen!

    Jo, de är tur jag har Cleo, han uppskattar mig alltid och gör mig alltid glad! :)
    Är så himla glad att jag köpte honom, är så otroligt nöjd!
    Kram =)

    SvaraRadera