onsdag 8 juli 2009

Onsdag
Hej hej, sitter och äter lunch med syster och Julia på Ponde. Ska strax åka till Setra och hämta nå hyllplan. Sen ska jag hjälpa Julia med ridlektionerna. får se om jag sover på ponde inatt. Börjar ha lite ont i ryggen ;)
Full rulle här på gården annars! De är storstädning på G här också! Benny kommer på besök imorgon. Fryser för övrigt, kallt som fan! nu är de höst känns de som! FY ÅT HELVETE!
Julia och jag ska hoppa silver och loppan efter lektionen. Kul ska de bli!
Charlie har kommit tillbaka, lite lycklig jag är! Han går med Cleo i hagen nu. Red ut på han med Julia och Alina igår, galopperade och travade mest! Charlie behöver banta typ 100 kg! :D
Han ser ut som en tunna med 4 små korta ben! :D Shiit alltså!
Han ska bli min, de har jag bestämt!
Nu ska jag dra! :D Uppdaterar sen!

Här kommer lite bilder på Kurt och Daisy som busade och härjade runt gärnet! :D






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar