lördag 4 juli 2009

Min svarta pärla!
Godmiddag, sliten efter en hård natt på jobbet, och snart kommer en till.... SUCK! Börjar kl 20 idag. Undra vad man ska hitta på tills dess ? rida??? Åka till Ponde iaf! :D
Anki drog upp mig (HEHE) på loppis i morse, halv 10. Min mamma skulle ha hemma på gården.
Hon fyndade jätte fina saker! En kanna med fat med söta blåa blommor på, en zink ljusstake och en gammal ram med foto! Sen var vi till Anette och såg på hennes loppis, men de var så dyrt där. Anki köpte en liten lykta bara. Sprang runt på stan en stund efter de oockså, var in på buketten, chili och mitt ljuva hem. Man blir helt salig av att gå in på buketten och mitt ljuva hem! jag och Anki ville köpa ALLT! :D
Släppte Cleo i paddocken här en kväll. Han Var värre snygg där han sprang runt och bockade och kråmade sig! Synd bara att jag har så himla dålig kamera! Har ju bara min mobilkamera! Får önska mig en ny av Joacim ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar