fredag 7 augusti 2009

FREDAG...
Idag har jag ångest, ska jobba natt. Nåja, de är bara att bita ihop! man blir ju glad då lönen kommer iaf. Har varit på ponde idag. Pratat ut lite med folket om tjaffset som har varit. Men de känns inte bra alls iaf. Jag flyttar till Anki i månadsskiftet. Jag har prövat förr att reda ut saker och "stryka streck" över de som varit, men de har hittills aldrig funkat! Så jag tror att de är lika bra att jag flyttar tillbaka till Anki. Cleo trivs ju bra där också! Och jag me för den delen!
Jag hoppas att jag kan köpa Silver. Tycker om honom så fruktansvärt mycket! Trivs riktigt bra med honom! Jag är helt såld alltså, måste ha han! :)
Igår fick jag en ny telefon av min karl! En LG med 5 bmegapixel kamera, touch-skärm, mp3 osv.. Min älskling är bäst! Nu ska vi åka till haparanda och köpa en USB kabel till den!
Julia, I LOVE YOU! :D
Puss hej!




Min Silver
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar