lördag 15 augusti 2009

Lördag!
En mycket bra dag idag! Kan meddela alla att jag snart är lycklig ägare till en supersöt C-Ponny! Jag och min gumma Julia var till Piteå och hälsade på och provred henne. Supertrevlig familj som hade henne. Stallet hon stod i var verkligen super fint! Sådär som de ser ut i serien "Stallkompisar" Ni vet, ni som sett de :) Hennes lilla ägare Amanda var jätte söt, och hennes kompisar också! Dom hade borstat henne så fint då vi kom, och hon följde med mig och Julia ut i skogen då vi provred! :) En helt underbara liten ponny, lagom stor och hur snäll som hellst! Nu kan min yngsta syster följa med mig ut och rida också! Skulle verkligen vara kul om hon kom med lite oftare nu. Åh nu när hon slutat fotbollen så kan han börja med hästar tycker jag! Nu finns ju en häst som passar henne också. Förövrigt om någon läser detta från hennes gamla fotbollslag Assi if -96, Ni kan ju verkligen dra något gammalt över er!! Mobbing är de värsta som finns, även inom idrotten! Tycker verkligen att de är hemskt att inte en del barn/ungdommar kan fortsätta med de dom tycker är roligt och brinner för pga av mobbing!
Nu ska jag snart på jobbet, ska vila en stund!
Pusss hej!

Ella








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar