söndag 16 augusti 2009


Söndag!


Sitter och kollar på klipp på YouTube, regnet öser ner! Helt själv är jag.. Mörkrädd!
Vad i helvete ska jag göra??!
Som jag och min gumma Julia pratade om påvägen från Piteå, va fan vill jag??
Eller, klart jag vill, men nu ??! Just nu????! Vet inte ens om jag orkar nå mer just nu.. Allt känns så bak och fram. Vad jag än gör så tänker jag på "dig", fast jag egentligen inte vill.
Ändå är de du som alltid är där. Ibland kan jag inte sova. Du gör mig så svag ska du veta, men ändå så stark. Du får mig att känna mig levande. Mer levande än någonsin.
Sen samtidigt gör du mig illa. fast du inte ens är i närheten trycker du ner mig så långt du kan.
Du vet vad du gör, du vet hur du får mig på knä.
Men på nått konstigt sätt är du helt jävla underbar!
Men hur ska man veta vad man vill, och när ? Och varför?!
Kan bara inte bestämma mig för vilket ben jag ska stå på, och vilken väg jag ska välja.
Vad lever jag för? För vem lever jag och varför ?
Vars kommer min livsglädje ifrån och vad är min inspiration här i livet?
Just nu är allt bara svart. Ser absolut ingenting. Känner mig kortsluten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar