lördag 15 januari 2011

Lördag

Massa grejer snurrar runt i skallen. Känner mig missanpassad typ.. Allt känns helt upp och ner, och jag ser ingen direkt utväg från saker som hänt. De tynger mig hela tiden.
Känns som man har förlorat allt på något vis, känner mig vilsen och ensam. Har börjat tillbringa riktigt mycket tid i stallet! Mest med Desse. Rider Ballerina nu också! Då jag är i stallet kan jag äntligen koppla av helt, känna nått annat än bekymmer. Jag njuter av varje sekund. Men verkligheten hinner ju alltid ikapp en.. Så de blir åter till vardagen. Jag hoppas de blir bättre väder snart så jag kan ta ut hästarna i skogen på en lång härlig tur. Ballerina kan behöva busa av sig lite, och förmodligen Ellinore också! Grävde fram ett av Shamas gamla stalltäcken idag som Ballerina fick! Hon var så frusen då hon kom in idag. Mitt i allt då jag stod och borstade så gick en propp så allt blev svart! Men som tur var räddade Sigge oss :P Jag har fastnat för en helt underbar serie, The Vampire Diaries. Kan absolut inte sluta se, för de är så jävla bra! :) Har sett säsong 1 redan, nu är de 2 som gäller, men den har ingen text! :( Men jag ska faaan se iaf :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar