fredag 30 januari 2009

Hej alla!
Idag har jag bara jobbat och slitit! Pust* är helt slut! :) For till mamma efter jobbet och gjorde mig en ny skiva, och så lånade Micke min laminator till sina fiskekort!
Ibland får man sig en funderare, vad har man för vänner egentligen?! När man väl tror man kan lita på någon visar sig nått HELT annat... Men jag har slutat att bli förvånad. Men jag har ju Mari, och bättre vän finns inte! :) Så har jag ju alltid Jocke, de är huvudsaken! För inget annat betyder mer.
Imorgon blir de skoterutflykt *kul* önskar bara att jag hade en egen skoter att köra med.. :( Har ännu inte fått tummen ur röven att sätta om mina blommor eller städa, suck och nu kommer jag jobba som en galning då Ponn är sjukskriven, men de blir pengar iaf. Vart lite kaos på jobbet idag, Katrins lilla pojk var tvungen att åka in på akuten, hoppas de fixat sig!
Nåja, man kanske borde gå sova så man orkar med morgondagen, ska upp tidigt, och jobbar sedan natt, börjar kl 22.. Suck, skit jobbig!
Nattinatti Kraam Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar