söndag 25 september 2011

En relation..

För mig är en relation trygghet! Att kunna känna sig trygg och veta att man har en andra halva som finns för en när man behöver den. En som lyssnar, förstår och kan hjälpa.

En relation är så mycket mer än bara kärlek! Det är vänskap, passion, glädje, upplevelser som spelar in. En relation är en relation baserad på känslor som du måste vårda på rätt sätt.
Jag är bara mig själv och låter den andra få leva upp till mina levnadsvillkor och sätt att vara. Jag kan inte låtsas vara någon jag inte är. Jag vill vara uppskattad för den jag är. Jag visar att personen är kärlek och att det är den personen jag har vid min sida, den som jag kan lita på och som får mig att vara trygg i världens osäkerheter. Jag är bara mig själv, vem annars skulle jag vara?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar