lördag 19 februari 2011

Länge sedan nu, men de känns ändå...

Nu är de en stund sen jag skev här.. Har hänt mycket sen sist. Nu känner jag mig bara kluven. Jag tänker inte nämna namn här nå mer, ni får ta åt er av de jag skriver om ni vill, eller låta bli.
Jag mår riktigt dåligt. Känner att jag inte riktigt kan hantera situationen jag sitter i. Den är rätt jobbig och krånglig. Samtidigt som jag svävar på moln, vittrar mitt hjärta bort i sorg och saknad.
Samtidigt som de känns så rätt, känns de så fel. Kan jag verkligen lita på att de finns något där ? Gör jag rätt som väntar ? Jag är så trött så trött. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till snart.
Kan man verkligen lita på att en person är den som denne utger sig för att vara ? Är så rädd för att bli besviken, men är så trött på att komma i sista hand...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar