söndag 19 juni 2011

Äkta kärlek

Jag är inte världens bästa människa, jag vet och kan inte allt. Men jag har levt, upplevt saker och ting. Jag har lärt mig den hårda vägen. Jag har klättrat på botten. Jag har lärt mig att känslor är inget man rår på, man bestämmer inte över dom, de bara blir! När du dök upp i mitt liv, mitt i allt kaos, så väcktes nått inom mig som jag aldrig känt förut. Visst, nog har jag känt den där pirrande känslan i magen över någon man tycker om, men de här är nått helt annat. När jag gett upp hoppet på allt, då kom du. Jag var påväg att ta mitt sista andetag, men du ändrade allt. Känslorna du väckte går inte att beskriva, de rubbade hela min existens. Mitt hjärta hittade glöden igen, och min livsglädje kom tillbaka, och jag hade äntligen nått att kämpa för. Jag finner inte ord för hur du har fått mig att känna. Du gör min dag, bara av att finnas till. När du tar min hand så stannar tiden, då finns bara vi. Innan jag kände dig, var allt i mitt liv tråkigt och grått, men du satte färg på allt, fick mig att känna. Du gör allt till nått underbart. Hur jag än försöker tänka och koncentrera mig på annat, så är de bara du som existerar iaf. Jag är totalt förälskad och förlorad i dig, jag ser dig i allt jag gör. Jag vill dela allt med dig, i motgångar och medvind. Jag vill vakna upp med dig vid min sida, varje dag. Jag vill känna mig älskad, men bara av dig. De är bara dig jag vill ha. Allt för dig, jag offrar precis allt. De är dig jag vill leva med resten av mitt liv. Du gör mig hel, med dig blöder jag inte, med dig känner jag mig trygg. Jag älskar dig min underabara lilla ängel, och jag lämnar dig aldrig. Du är allt för mig älskling, allt! När allt är som mörkast, och saker och ting är allt annat än vad dom borde, så gör de ingenting, för med dig vid min sida övervinner jag allt. Du&Jag, inget utom döden skiljer oss åt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar