fredag 13 november 2009

Min underbara mamma.


Vill bara skriva ett bar rader om min fantastiska mamma.
De är tack vare henne jag är den jag är idag!
Hon har stöttat mig och hjälpt mig med allt här i livet!
Ända sen jag var liten har hon alltid funnits där för mig, och gjort massor av saker med mig.
Hon var alltid med på första skoldagen, på utflykter, ridskolan mm.
De är hon som alltid varit mån om mig och köpt mig fina saker.
Alltid ger hon mig goda råd, hjälper mig, och lyssnar på mina problem.
Hon har alltid tagit hand om mig då jag varit sjuk, och tröstat mig då jag varit ledsen.
De var hon som hjälpte mig då jag skulle ta körkort.
De är hon som alltid hjälpt mig i skolan, och skjutsat och hämtat mig.
Alla fina julklappar, och alla underbara jular vi firat tillsammans har varit underbara.
Hon har alltid bakat så gott, och gjort så god mat till mig.
Alltid han hon sett till att jag skulle ha de bra, och trivas hemma.
Min mamma har alltid betytt mer för mig än nått annat i mitt liv.
Hon är den mest underbara mamma man kan tänka sig.
Hon är min bästa vän.
Älskar min mamma mer än nått annat.
Tack för att du alltid funnits, och finns där för mig!
YYYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar