torsdag 20 augusti 2015

General Life "Melvin"

På lördag händer det, då flyttar Melvin hem till oss på våran gård här uppe i Norr och blir en del av våran familj. Jag hoppas att han kommer trivas och att dom andra hästarna trivs med honom. Jag hittade honom på hästnet och fastnade direkt för honom! Lite sommartjock, men det är tillåtet efter sommarens bete. Melvin är en fullblodsvalack född 2000, irländsk import. Han är E. Perugino (USA) och U. Victory Peak. Han bor nu hos världens sötaste familj i Malå och skulle jag kunna skulle jag ta med dom hem också! Så otroligt trevliga och snälla människor. Melvin är allroundhäst, har gått på ridskola och som handikapphäst och sprang i sina yngre dagar på galoppbanan. Jag har en stark känsla av att vi kommer ha fruktansvärt roligt tillsammans! :) Jag har alltid varit svag för araber och fullblod, det är nått speciellt över dom! Tycker ni inte det? 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar